onsdag 22. oktober 2008

....

Huff, huff, huff! Nå er det virkelig leenge siden jeg har skrevet! Ikke bra, må prøve å skjerpe meg her asså!

Ja, de siste dagene går til skole og trening. Snaaart helg igjen, det seeer jeg virkelig frem til. Da skal jeg nemlig begynne for fullt med øvinger med West Side Story. Det blir såå gøy! :) Håper jeg lærer noen bra danser og sånt også. SÅ filmen her om dagen men må si at den gikk veldig under mine forventninger. Enten så var det bare jeg som var VELDIG trøtt eller så var det bare det at filmen rett og slett var dritt kjedelig. Men håper nå i allefall musikalen blir bedre.

I dag har vi hatt makspuls test på skolen. Det var forferdelig! Fikk skikkelig melkesyre i beina og var helt slått ut når jeg var oppe. Men klarte selvfølgelig ikke å få helt med meg hva maks pulsen ble på, så jeg må nok ønske meg en pulsklokke i den nærmeste tiden.

Men nå må jeg lese til spansk prøva som vi skl ha i morgen. Får prøve å bli litt flinkere nå da til å skrive.

Kram <3

Ingen kommentarer: