torsdag 7. august 2008

The Beginning.

Heisann Hoppsan! Ja, dette er da første gang jeg oppretter min egen blogg. Tenkte jeg da måtte prøve det ut og se om det ble en ny hit som alle andre sider har blitt ( nettby, facebook, biip osv.)

Vet ikke helt hva jeg skl begynne med jeg men, kan si at jeg nettopp har sett på Sex og Singelliv noe som nå har blitt miin favorittserie! Er så sinnsykt bra. Det begynte med at jeg bare så filmen og så etter det, fant jeg ut at den var så bra at jeg bare måtte kjøpe hele serien. Tenk på det, det er ALLE sesongene i ett, fra hele 1 til 6. Det er bare heeelt fantastisk!!! :) Ikke misforstå meg asså, jeg er ikke så avhengig av TV'n som det høres ut som! Men akkurat i dag har jeg satt av tid til litt Christina-tid, som innebærer bare Sex og Singelliv kikking. Og siden været har vært dårlig i dag har jeg ikke så veldig dårlig samvittighet.

Jaa, ellers så er det bare sju dager til skolen begynner. Jeg skl da begynne på idrett i Bø hvor jeg skl ta toppidrett i Volleyball. Er ikke det kult eller ?! :) Men gruer meg egentlig litt også da, for har sånn grueglede seg følelse. Hvor jeg hele tiden har sånn tenk hvis følelser! Men gleder meg absolutt til å få nye klasse og alt sånne ting. Det blir rett og slett DIGG!

Dans er da livet mitt. Var i Oslo for noen dager siden å kjøpte meg ballettsko. Er sånn rosa kjempe søte tåspiss sko. Har danset i mange år nå, men ballett har jeg bare gått på i ett halvt år så det er først nå jeg skl prøve ut ballettsko. Tror det blir en ganske så vond opplevelse. Hvertfall de første gangene har jeg hørt! Men hva gjør man vell ikke for dans, det er hvertfall noe jeg ofrer meg for! Spiller også fotball da, på Skade-Ulefoss. Som har slått seg sammen. Men blir ikke så mye prioritering av den sporten, så har fått vært med på mest treninger. Men bare det er jo gøy da!

Men det var det for nå! Så skl jeg prøve å være flink til å blogge litt sånn gang i blant. I morgen skl jeg jobbe på Sommerland. Jippi! Gleder meg som en unge! Not! :) See you!

Ingen kommentarer: