onsdag 13. august 2008

Første skoledag!

Woho, i dag har det vært min aller første skoledag på Idrettslinja på Bø videragående skole :) Ganske tøft ass! Noen flere her som har det samme? Hvor og Hvordan har dagen deres vært? Min har vært litt skummel egentlig. Føler seg ganske liiten på en så stor skole når man egentlig bare er vant til toppen tjue stykker i en klasse som kanskje bare består av tre trinn til sammen på hele ungdomsskolen. Men skikkelig deilig å få nye folk og at absolutt ALT er nytt!!! Det er digg det :) Skal også ta spansk som valgfag, blir bra! Har alltid ønsket meg det egentlig, syns språket er såå pent å høre på og virker ikke så vanskelig å lære som foreksempel Tysk. Har hvertfall hatt en veldig bra dag! Og om to uker skl vi på sånn frilufts tur, gjett om jeg skl blogge for hvor fint og vått vi har hatt det. Skl fader meg være borte i 3 dager!!! Men gleder meg egentlig også, blir skikkelig fett å våkne opp til våte klær og fett hår ;D Har hvertfall hatt en veldig fin dag i dag, skl også ta klassebilde i morgen, wiii :) Det er gøy! Noen som vil fortelle hva de har gjort i dag da?

Ååå, er i skikkelig vanskelig musikk humør. Det vil si at jeg aldri finner noen sanger jeg vil høre på og føler egentlig bare at jeg er drittlei hele musikkbibloteket mitt. Men akkurat nå hører jeg på en moderne versjon av Wanna be starting something med Akon og selveste Micheal Jackson i ryggen :) Den er såå søt og jeg blir i veldig dansehumør av den!



Men nå vet jeg egentlig ikke om det er så mye å si, så da er det vell slutt for nå! Koselig hvis folk kommenterer bloggen min, med tips og lignende, i det hele tatt hva dere syntes om den! :P


You know you love me,
xoxo :)

Ingen kommentarer: