mandag 22. desember 2008

Hei og hå!

På tide og skrive litt igjen nå! Yess, nå er det endelig tid for en real juleferie som jeg syntes vi alle har fortjent! Skikkelig skikkelig deilig! På fredagen hadde vi en liten avsluttning på skolen med kake og quiz. :) Også selvfølgelig den årlige juleforestillingen som blir laget av andre klasse! Var mange morsomme innslag og det at vasr lite høytidelig var bare gøy! Så kom kvelden jeg sikkert har ventet på i flere måneder nå, nemlig juleball! Var veldig gøy! Hadde på meg kjolen som jeg har fortalt om før og noen lekre svarte lakksko! Var veldig fornøyd! Fikk desverre ikke tatt noe bilde pågrunn av at jeg måtte ordne meg i all hast.. Men tenkte å velge det samme antrekket på julaften så da får jeg knipse litt når den tid komme! Tok også permanent før ballet så nå har jeg masse krøller.. Har hatt det en gang før og ble veldig fornøyd så derfor måtte dette gjentas igjen! Eneste dumme med det er jo da at det sliter en del, at det er dyrt og at det tar tre timer og få det. Men resultatet ble bra og da syntes jeg det er verdt det.

I dag har jeg kommet hjem fra Buskerud. Har vært der med familien og byttet gaver og møtt søskenbarn og tanter og onkler. På turen hjem tok vi også med bestemor som skal være her en uke på besøk. Blir koselig! På julaften skal vi feire julen hos besta og bestefar, med bestemor, tante og onkel pluss mine to små søte søskenbarn Aslak og Erik! Det kommer til å bli en morsom julekveld. Jeg syntes det er så morsomt og se hvor mye de gleder seg til gaver, julenissen osv. De klarer aldri og vente og sitter og tripper omtrent når det spiser. Husker selv jeg var like ille om ikke verre, men har heldigvis blitt litt bedre med årene. Slev må jeg innrømme jeg fortsatt er ganske spent når det gjelder gavene, det er alltid den store gleden på julaften. Rive av hyssingen og papiret i full hast for å se hva som skjuler seg den store harde pakken. Det er jo selvfølgelig de harde pakkene som er best, men må nok belage meg på å få en del bløte pakker i år, menmen pakker er pakker! Har også vært så flink å vasket litt i dag så nå føler jeg julen snart ringer inn! Bare snøen igjen som mangler... Jeg ønsker meg sååå snø! Er så utrolig stusselig med en jul uten, så jeg har funnet ut at mitt store juleønske i år er å få snø på julaften!!! Til dere som har fått masse snø, dere er heldige! Det vil jeg også ha!

Nå må jeg uansett gå, skl for en gangs skyld få med meg Jul i Blåfjell! Tror ikke jeg har sett på det siden jeg sist sa jeg skulle gjøre det i bloggen.

Feliz Navidad! <3 Snaxi

Ingen kommentarer: