onsdag 10. desember 2008

I dag har jeg annledningen til å skrive fordi jeg er sjuk! Så da måtte jeg være hjemme fra skolen.
Huff, er så rart, men når man først har muligheten til å sove lenge og slappe av, klarer man det ikke. Sånn som i dag kunne jeg sovi i hele dag, men selvfølgelig våkner jeg klokka ni av at nesa mi er fullstending tett! Er det ikke fælt? Bare sitter der og kjeder seg og syns bare synd på seg selv. Huff livet er hardt altså.. Ellers er det ikke så veldig lenge til årets juleball og jeg gleder meg som bare det. Blir så utrolig gøy det! ;) I går kjøpte jeg meg nye høyhælte sko.. Det var svarte lakk sko med sløyfe på hver sko, var utrolig søte! Ble veldig fornøyd med de!

Men nå må jeg lade opp til Håndball kamp med nesespray, tørkepapir, paracet og en god varm kopp te! ;) Heia Norge!

Ingen kommentarer: