fredag 9. januar 2009

EN hyllest til alle handymans!

Tsjohei!

Dette blir en liten oppdatering fra uka i en superfart! Er nemlig på vei til fete Seljord hvor jeg skl være i hele helga! Det er nå tid for øving med West Side Story og jeg har virkelig på følelsen at dette kommer til å bli intenst men ikke minst morsomt! Forresten er det nå lagt ut billetter på de fleste stedene hvor forestillingen skl holdes ( Seljord, Bø og Skien) Så nå er det bare løp og kjøp!!! Denne uka har gått til trenng i Volleyball.. Deilig å starte året med litt trening. :D Lekser, prøve i naturfag som var rææva vanskelig, foredrag i norsk om dans ( gikk ganske greit), ny eppisode av One tree hill, Bytur med mamma pluss motorstopp og ikke minst nyeste sesong av Criminal Minds. Den var nervepirrende bra!

Men altså, tilbake til byturen. Var jeg og mamma glade og fornøyde etter en bytur på herkules med litt shopping her og der. Det var kaldt ute og mamma ville innom Møbelringen.. Jeg var så sliten i beina og jeg visste at det kunne ta litt tid når hun først skulle inn i marerittet. Prøve stoler, sofaer, senger osv.. Så jeg satte meg derfor i bilen og startet tenningen. Fem min senere kommer mamma og starter bilen. Åå jeg glemte noe! Hun fikk ikke startet bilen! Jeg hadde nemlig klart og ladet ut batteriet på bilen.. Og vi var en time unna vårt eget hjem, jaa det var morsomt skl jeg si dere. Men det endte heldigvis godt, veivesenet kom blide og pliktoppfyllende til to frustrerte fruer en time senere og på to minutter var bilen på igjen!!! Så vi kom oss heldigvis hjem i god behold ;) Så nå er jeg virkelig glad det finnes handymans som vet hva de driver med, men takk for nå.. Jeg må gå!

See ya! God Helg allesammen!
<3

Ingen kommentarer: