fredag 30. januar 2009

HeyHey! En uke har snart gått siden første premiere på West Side Story og jeg er nå klar for en ny helg med teater og show, men denne gangen i Ibsenhuset i Skien. Dette kommer til å bli kjempe gøy. I ibsenhuset er det plass til 800 mennesker så jeg håper virkelig det kommer til å bli fullt! Etter å ha fått kjempeglod kritikk fra pressen er jeg nok en gang giret på å prestere ett forrykende show for det neste publikum.. Talenter uten like er noen av overskriftene vi har blitt stemplet for, noe vi ikke er veldig misfornøyde med akkurat. For å se bilder, presseomtale osv. er det bare å gå inn på nettsiden musikk.no/telemark. Eller meld dere gjerne inn i gruppen West Side Story på facebook!

Ellers har jeg fått kraftig hoste og nyseanfall de siste 24 timene. Har brygget på dette i noen uker nå, så det var på tide! I dag skal jeg bare slappe av, noe jeg ikke har gjort på veldig veldig lenge! Det skal nytes, tro meg!

I kveld skal jeg lage meg en varm kopp kakao og benke meg ned med bladet Det Nye! Det kaller jeg virkelig luksus. Leste forresten i Mag for en stund siden om forskjellige hjemmelagede skjønnhet og velvære produkter man faktisk kan lage for å finne roen og slappe av. Her har vi foreksempel
sjokoladepeeling for hele kroppen:
2 spiseskjeer kakao
2 spiseskjeer brunt sukker
1/2 kopp varmet honning

Virkelig min favoritt! Tenk deg å bli badet med sjokolade da! Kanskje jeg skal prøve det i kveld...

Energifornyende appelsinmaske:
1 Appelsin

Skjær appelsinen i skiver og legg de over hele ansiktet. Dette har jeg prøvd jeg og jeg må si jeg syntes det var veldig forfriskende men om det hjalp vet jeg rett og slett ikke helt.

Fornyende agurkkur for slitte tupper:
1 egg
1 1/2 dl olivenolje
En kvart agurk

Dette skal da blandes sammen og fordel det deretter i håret og spesielt i tuppene. Kuren skal være i ca. 10-15 min. Skyll godt ut og det vil gi underverker. ;)

Noen som har andre skjønnhetstips som man kan lage? For eksempel hårkur, annsiktsmaske eller peeling...

Jeg syntes hvertfall det å kunne unne seg noen sånne en gang i blant er utrolig deilig. Pappa sier selv han syns det er tull og at det eneste som hjelper for å fin hud, hår osv. er å få godt med søvn, spise riktig, drikke vann og trene. Dette er jeg egentlig relativt enig med han i, men jeg syntes det er utrolig avslappende å ligge på senga med annsiktsmakse og høre på musikk. Eller hva syntes dere, er det fordi dere tror at det vil fungere at dere gjør det? eller er det bare for kos og velvære?

Men nå roper magen min om maaat, så på tide å gå!
Jeg er sulten... Veldig sulten!
Gooood helg! Christina.

Ingen kommentarer: