onsdag 19. november 2008

HaiHai :P


Livet er i grunn ganske flott for tiden! Stortrives på skolen og det meste er supert. Til fredagen skal jeg og Oda vennen, på forestilling i Oslo Spektrum på Grease! Det blir så sinnsykt morsomt det! Gleder meg skikkelig skikkelig skikkelig masse! :) Har også fått en veldig fiiin sang på hjernen, heter Who Am I, veldig veldig fin. Husker ikke hvem som synger den i farta men er noe med c også noe mer da! :)

Ellers var jeg i Skien med Elin, Tonje, Jon-Anders og Stein på fredagen. Var så koselig atte! Egentlig var det meningen at vi skulle spille bowling, men så langt kom vi aldri. Endte heller på Peppes Pizza fordi vi var så innmari sultne :) Ellers i helga har jeg jobbet en del og også fått øveleseskjørt litte granne. Blir bare bedre og bedre nå asså... Er så utrolig gøy! Gleder meg bare så utrolig til jeg får sertvikatet. Og når jeg får det, da skl jeg ha drømmebilen da! Gjett tre ganger dere, selvfølgelig er det Mini Cooper. Det er den fineste bilen noensinne! Også spesielt i rød, med rutete sjakkbrett på taket :) Det er diggbar bil det!



Mydreamcar <3

Men ikke så lenge til jul nå faktisk og jeg har ikke fått tid til å tenke på hva jeg ønsker meg en gang. Har egentlig bare tenkt til å være kjedelig i år og rett og slett bare ønske meg penger. Er egenltig mye bedre det enn å få masse jeg ikke ønsker meg! Men gleder meg masse til jul nå.. Her er min liste over absoulutt-må-ha-liste-for-jul!





    • Julekalender


    • Pinnekjøtt


    • Juletre


    • Julemarsipan


    • Gaver


    • Julestrømpe


    • Ribbe


    • Julestjerne


    • Jul i Blåfjell


    • Nisselue


    • Julesanger


    • Sangen All I want for Christmas


    • Julegrøt og mandel


    • Julemorgen


    • Julebrus


    • Pepperkaker


    • Julepynt


    • Snøøøø


    • Flåklypa


    • Snublefyren på lillejulaften ;)


    • Og ikke minst julehilsner og meldinger, elsker ordet; God Jul!


Ja, nå kommer jeg heller ikke på noe mer, men dette er det ultimate som trengs for at jeg skal få julestemningen i gang!



Men nå skal jeg se på The O.C, så kommer med et lite inspill senere om hvordan Grease var etter at jeg har vært på det :)



Julekoos <3

Ingen kommentarer: