lørdag 1. november 2008

November...

1. November!

Det er rart det! Har gått så innmari fort! Syntes ikke det er leeenge siden vi begynte på skolen en gang. Og om ikke lenge er det juleferie! Rart å tenke på det der! I dag har jeg hatt en egentlig rein avslappningsdag. Har fått gjort noe fornuftig også da, som å begynne på Naturfag prøve og gjøre noe lekser som skulle vært gjort for en del dager siden! Sånn at jeg har litt god samvittighet når lørdagskvelden kommer. Ikke for det, skl jobbe i dag uansett! Men er nå greit å få gjort seg ferdig med ting! Har også skrevet, søknad i dag! Føler meg skikkelig voksen nå gitt! Er sånn ungdomsstipend, der man kan få en sum på 5000 og oppover. SÅ det hadde ikke vært så værst det, dersom jeg fikk det :)

Skal snart spise kylling med fammilyen! Så det blir digg. I går var jeg hjemme og jobba for sånn Operasjon Dagsverk greier. Vaska og til og mede baka! Jeg lagde sånn klippekrans, fikk så sinnsykt lyst på det, så da lagte jeg det like godt! Var skikkelig digg! Er sånn noen dager man får sånn skikkelig sukkerkick, der man må ha etter eller annet! Så da syntes jeg det var en grei erstattning for andre søtsaker! :) Senere var jeg og Elin og bada i Gullbring! Var skikkelig deilig og avslappende.. Er år og dager siden jeg har vært der sist, så det var på tide. Etter det var vi bare hjemme hos henne og så nytt på nytt, resultater av skal vi danse, senkveld og hele den fredags regla! Egentlig veldig deilig og bare gjøre sånt noen ganger også! SÅ hadde det skikkelig koselig!

Men det var alt for nå! Ha en fortsatt fin helg!

Xoxo

Ingen kommentarer: