lørdag 29. november 2008

Snø <3

Det snøøøøør! :) SÅ utrolig deilig! Og koselig ikke minst. Dette har jeg ventet på leeenge. Og i morgen er det første advent! Det er alltid koselig det :) I dag har mamma vært så snill og kjøpt julekalender til meg og siden jeg ikke fikk i fjor har hun likegodt dobblet det med tre. To julekalendere og ett juleflaxlodd, så nå skl jeg kose meg! Er glad i mamman min, hun er alltid så snill! <3 I dag har jeg vært i Skien og øvd med West Side Story. Var så utrolig gøy! Så nå danser vi både salsa, swingog blues så det synger etter.

Lærer så utrolig mye og det er alltid nye utfordringer. I dag har vi drevet med den store danseakten, det er der porturikerne og amrikanerne møtes på fest for å planlegge krigstid for dere som har sett den. Musikalen blir ganske så annerledes i forhold til filmen men jeg tror også den blir bedre enn filmen. Personlig syns jeg filmen var litt skuffende pågrunn av at det var så lite handling på tre laaange timer. Men nå kan vi jo skylde på at det er flere år siden den ble laget også! Er hvertfall ganske mye dans i musikalen, både jazz og pardans som salsa, swing og blues. :P

Legger ut en link til video fra den store danseakten for dere som er nysjerrige, verdt å se på!
:http://www.youtube.com/watch?v=II2uaRmlQNg

Er utrolig sliiiten, kom ikke hjem før sent i kveld. SÅ nå har jeg skikkelig skallebank men ellers går det bra. Har akkurat spist meg mett på Taco som vi egentlig skulle ha i går men ble heller i dag. Fant også ut at Ananas er utrolig godt sammen med Taco :) Nam, elsker Taco. Det er livet!

Det var det jeg hadde på hjertet for denne gang. Legger ut tider for forestilling på West Side Story når det nærmer seg også vil nok ploppe opp en wishlist av julegaver! :) Ha en fortsatt flotters lørdagskveld alle sammen! :)


You know you love me, xoxo
<3

Ingen kommentarer: