fredag 28. november 2008

Slappe av-O.C-Surfe-Taco-FredagsTV :)

I kveld skal jeg bare bruke tiden til å surre! Egentlig skikkelig deilig, kan ikke huske sist jeg hadde det! Er så utrolig lenge siden, bare rett og slett ha kvalitetstid med seg selv... Sitter nå og surfer på nettet hvor jeg prøver og finne sko som passer til ballkjolen min. Kjolen min er forresten lilla i år, stroppløs og går til knærne. Rett og slett lekker! Hadde tenkt på svarte lakk sko, det er jo ganske fint det også, eller så blir det noen høyhælet sandal-lignende sko. Elsker å drive å kikke sånn rundt på nettet. Victoria Secret har hvertfall masse fint, den butikken burde sånn serriøst kommet til Norge. Kjøpte ballkjolen min på nettet fra dem i fjor og var så fornøyd. Masse masse fint der, så ta en titt der for dere som ikke har vært på siden.

Tenkte jeg skulle legge ut noen søte kjoler som jeg gått kunne tenke meg å ha i klesgarderoben min hjemme :P














Noen har jeg funnet på Victoria Secret, andre på simplydresses.com, elegantdresses.com, dresses4.com og dresses.com

Kommenter gjerne hva dere syntes om dem, hvem var finest? Og hvis dere har noen tips om bra sider med kjoler. :) Jeg syntes personlig den første som er svart og nummer tre som er hvit er de fineste. Er selvfølgelig litt forskjellige prismessig men man kan fint klare å finne kjoler til under tusenlappen som kan se ganske så glamorøse ut!

Surfer videre, snaxi :) Ha en forrykende god helg!

2 kommentarer:

Karoline sa...

Lord, for noen nydelige kjoler<3

Camilla Didriksen sa...

Så mange fine kjoler! :) Ha en fin lørdagskveld.