søndag 23. november 2008

Grease lightning!

<3

Woho, har vært i Oslo i helga! Det var så utrolig gøy det skal jeg si dere. Fredagen som var, var vi på Grease i Oslo Spektrum. Har aldri vært der før, og det var Stort stort stort! Salen var helt full og jeg skal love dere det var glitter i haugevis. Musikalen startet kanonbra og endte kanonbra! Det var så sinnsykt gøy og kjente jeg fikk et skikkelig sug i magen da det startet. Tenkte med en gang, at jeg hadde også så innmari lyst! Tenk å stå der foran så mange mennesker og bare kjenne den gode følelsen av at alt er i boks og at nå skal du bare ha det gøy på scenen! Kjenner til den følelsen der asså, og den er vanvittig go! :) Var hvertfall utrolig gøy, anbefaler alle til å dra på denne, dersom dere har muligheten. Vet det har blitt satt opp ekstra forestillinger til neste helg, så bare gå.. Etter forestillingen dro vi på Peppes Pizza. Ja nå har jeg også glemt og sagt hvem jeg dro med da, det var da meg, mamma, Oda (ei venninne) og moren hennes, Berit! Vi satt der og spiste alt fra salater til pizza og nachos! Mmm, liker Peppes! Enkelt og greit!
Bilder fra Grease! (Måtte ta noen fra aviser, mine ble så dårlige!) =P










Lørdagen etter, var det tid for full shopping runde! Vi hadde også stoore planer om å få gjort unna den store julehandelen, men det rakk vi jo ikke! Brukte heller så og si tiden til å kjøpe ting til oss selv! Men jeg syntes nå vi også fortjente det hele gjengen. Så da er det bare å ramse opp det jeg har kjøpt: En dunjakke, En litt mer pynta jakke, To gensere og masse dilldall! Fikk litt liten tid til å handle men fikk hvertfall kjøpt meg det jeg trengte aller mest, selvfølgelig alt det dilldallet! Neida er nok strengtatt jakkene jeg trengte mest. Men som sikkert alle andre jenter også blir det mye annet og kjøpe nå man først skal ha noe! Tiden gikk og plutselig satt vi på toget hjem til gode gamle Lunde! :) Hatt en kjempe fin helg! Fra lørdag til Søndag sov også Oda over hos meg. Vi brukte tiden veldig fornuftig syns jeg selv, og så rett og slett bare film! :) Men var veldig deilig det også! Men nå tenkte jeg skulle danse og tralle littegrann! Så da må jeg nok gå, legger ut noen bilder fra helga! :)





Friends for ever <3>


Greaselooket! Og de fete Grese brillene! B)


Tilbehøret vi kjøpte med + billett! Vurderte
sterkt å kjøpe t-skjorte, men ble ikke noe av!



Noe av det fornuftige dilldallet jeg kjøpte.
Lue, kjeder, hårbånd og noen supersøte hansker ^^

Hasta Luego <3

Hengitt og forelsket i dææi!!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei :)
Så tøft at du og har blogg,må bynne å følge med her :D
Hørtes ut som om den turen var gøy! Grease virka snnsykt bra :D
<3i

Christinasiin sa...

Hehe, ja tøffe saker det. Må bare prøve å oppdatere den ofte nok da :) Men gøy med blogg da, ja Grease var kjempe bra, like bra som jeg hadde forventa og bedre enn det :P <3 Du får kose deg i morra da, når vi har fri og greier, det blir digg!